Primăria Comunei Traian organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante în baza art. VII alin. (3) lit. a) din OUG nr. 156/2024 și art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ pe perioadă nedeterminată de Consilier, Clasa I, Grad asistent, Compartiment Tehnic, Dezvoltare, Urbanism și Amenajarea Teritoriului.
Pentru a participa la concursul de recrutare într-o funcţie publică de execuție vacantă, trebuie să se îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Arhitectură (Domeniul de licenţă), Urbanism (Domeniul de licenţă), Inginerie civilă (Domeniul de licenţă);
– vechime: 1 an în specialitatea studiilor.
Probele stabilite pentru concurs sunt următoarele:
1. selecția dosarelor;
2. lucrare scrisă;
3. interviu;
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
• 3 octombrie 2025: selecția dosarelor;
• 13 octombrie 2025, ora 11:00: proba scrisă;
• Susținerea probei interviului se va comunica odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute art. 94 alin. (2) din anexa nr. 10 la OUG 57/2019 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Traian din Bacău, str. Principală, nr. 199, Județul Bacău, telefon 0234/221042.