ANUNȚ LICITAȚIE
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Oituz, CIF 4455234, cu sediul în sat Oituz, str. Principală, nr.189, comuna Oituz, judeţul Bacău, telefon 0234337010, fax 0234337503, email primaria@primariaoituz.ro.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:
Imobilele aferente construcției Baraj apă, situate în sat Ferestrău-Oituz și sat Oituz, respectiv baraj apă și ziduri din beton armat, cu suprafața de 4989 mp, situate în sat Ferestrău-Oituz, identificate cu numărul cadastral 65468-C1, însrise în cartea funciară 65468-C1, construcție anexă cu suprafața de 35 mp, identificată cu numărul cadastral 65456-C1,construcţie anexă ziduri din beton armat cu suprafața de 30 mp, identificate cu numărul cadastral 65456-C2 și terenul curți construcții cu suprafața de 348 mp, identificat cu numărul cadastral 65456, situat în extravilanul satului Oituz, aparținând domeniului public al Comunei Oituz, județul Bacău. Închirierea se face conform HCL Oituz nr.76 din 20.11.2025 și OUG nr.57/2019.
3. Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: La cerere, de la sediul instituției, Compartimentul ”Achiziții publice”.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartiment ”Achiziții publice” din cadrul Comunei Oituz, sat Oituz, str. Principală, nr.189, județul Bacău.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei/ exemplar, care se achită la casieria Comunei Oituz.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 05/01/2026, ora 12:00
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 20/01/2026, ora 15:00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Oituz, sat Oituz, str. Principală, nr.189, comuna Oituz, județ Bacău.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Un exemplar original
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 21/01/2026, ora 11:00, în sala principală a ”Căminului cultural Olga Maria Tudorache”, din sat Oituz, str. Episcop Petru Pleșca, nr.10, com. Oituz, jud. Bacău.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Bacău – Secţia Contencios Administrativ și Fiscal, loc. Bacău, str. Ștefan cel Mare, nr.4, jud. Bacău, Cod poştal: 600356, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro, telefon: 0234 514419, fax: 0234 525221.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 10/12/2025.
