Consiliul de administrație al CASA S.A., persoană juridică română, cu sediul în municipiul Bacău, strada Pictor Aman, nr. 94C, județul Bacău, înregistrată la ONRC sub nr. J04/768/1999, CUI RO 8376788, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 31/1990 privind societățile și ale Actului constitutiv,
CONVOACĂ
Adunarea generală ordinară a acționarilor societății, la sediul societății, în data de 23/24.04.2024, ora 12.00.
Ordinea de zi este următoarea:
1. Aprobarea situațiilor financiare pentru exercițiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2023, însoțite de opinia auditorului financiar și de Raportul de activitate al Consiliului de administrație pentru anul 2023.
2. Aprobarea repartizării profitului net realizat în exercițiul financiar 2023.
3. Aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Consiliului de administrație, pentru exercițiul financiar 2023.
4. Aprobarea Programului de activitate și a Bugetului de Venituri și Cheltuieli pentru anul 2024.
5. Aprobarea Raportului privind îndeplinirea obiectivelor de performanță, aprobate prin Hotărârea AGOA nr. 6 din data de 21.04.2023, de către membrii structurii de conducere, în vederea acordării planului de beneficii pentru anul 2023.
6. Aprobarea obiectivelor de performanță (KPI) pentru membrii structurii de conduce pentru anul 2024.
7. Împuternicirea Directorului general al CASA S.A. pentru semnarea hotărârilor adoptate de AGOA și a tuturor documentelor ce urmează a fi întocmite, precum și întocmirea tuturor formalităților necesare pentru înregistrarea, publicitatea, opozabilitatea și executarea hotărârilor adoptate, cu posibilitatea mandatării de acesta și a altor persoane pentru efectuarea înregistrărilor anterior menționate.
Sunt îndreptățiți să participe la lucrările Adunării și să iși exercite votul doar acționarii societății înregistrați în registrul acționarilor la data de referință 05 aprilie 2024.
Accesul acționarilor îndreptățiți să participe, la data de referință, la Adunarea generală ordinară a acționarilor este permis prin simpla probă a identității acestora, făcută, în cazul acționarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar în cazul acționarilor persoane juridice sau acționarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. Reprezentarea acționarilor în Adunarea generală se va putea face și prin alte persoane decât acționarii, cu excepția administratorilor, pe bază de procură specială, conform art. 125 din Legea nr. 31/1990 privind societățile.
Acționarii interesați pot participa la AGOA prin utilizarea votului prin corespondență (Buletin de vot prin corespondență). Transmiterea Buletinului de vot prin corespondență se poate realiza prin semnarea acestuia cu semnătură electronică și trimiterea lui împreună cu documentele care atestă calitatea de acționar (în cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pașaport, respectiv în cazul persoanelor juridice/entităților fără personalitate juridică, buletin/carte de identitate/pașaport a reprezentantului legal) prin mijloace de comunicare electronice sau prin poștă/curierat în situația în care acționarii nu dețin o semnătură electronică.
Formularele de împuterniciri și formularele de buletine de vot scrise, semnate olograf, în original, se depun sau se trimit prin corespondență, la sediul societății (Bacau, cod 600164, str. Pictor Aman nr. 94 C, etaj 1) în zilele lucrătoare, între orele 9-16. Acestea pot fi transmise și ca document electronic cu semnătură electronică extinsă, conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, prin e-mail la adresa office@casabacau.ro, până în data limită 22 aprilie 2024 ora 12:00, sub sancțiunea pierderii dreptului de vot în Adunarea generală a acționarilor.
Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social al Societății, își pot exercita drepturile prevăzute de prevederile art. 117 indice 1 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, numai în scris, până la data de 08 aprilie 2024, ora 17:00, prin depunerea documentelor, în original, la sediul societății sau prin transmiterea cu semnătură electronică extinsă, prin e-mail la adresa office@casabacau.ro (conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică).
Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a AGOA și proiectele de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi, trebuie însoţite de o copie a actului de identitate valabil al Inițiatorului (în cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pașaport, respectiv în cazul persoanelor juridice/entităților fără personalitate juridică, buletin/carte de identitate/pașaport al reprezentantului legal), cât și de o justificare sau un proiect de hotărâre propus spre aprobare de AGOA.
Documentele privind ordinea de zi a Adunării generale ordinare a acţionarilor vor fi puse la dispoziția actionarilor pentru consultare atât la sediul societății cât și electronic (e-mail securizat) în baza cererii acționarilor adresate la următoarea adresă de e-mail: office@casabacau.ro, începând cu data publicării convocatorului în Monitorul Oficial.
În situatia neîndeplinirii condițiilor de cvorum la prima convocare, conform prevederilor legale și ale Actului constitutiv al Societății, Adunarea generală ordinară a acționarilor CASA S.A. este convocată pentru data de 24 aprilie 2024, ora 12, cu menținerea ordinii de zi, a locului de desfășurare și a datei de referință.
Președinte Consiliu de administrație
Șerban Valentin MARIN
Deșteptarea, 22 martie 2024