Web Analytics
21 noiembrie 2024

Deșteptarea, 16 octombrie 2024

Consiliul de administrație al CASA SA (,,Societatea”), persoană juridică română, cu sediul în municipiul Bacău, strada Pictor Aman, nr. 94C, județul Bacău, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J04/768/1999, CUI RO 8376788, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 31/1990 privind societățile, și ale Actului constitutiv,

CONVOACĂ

Adunarea generală extraordinara a acționarilor societății,
În data de 18.11.2024, ora 12, la sediul societății,
cu următoarea ordine de zi

1. Alegerea secretariatului ședinței AGEA dintre acționarii societății, în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 art. 129, al. (2).
2. Ratificarea tranzacției privind vânzarea de către Societate a pachetului de 108.237 acțiuni emise de societatea FAM S.A. Galați, reprezentând 23,3558% din capitalul social al emitentului, la valoarea de 1.298.844 lei (12 lei/acțiune), conform notei de fundamentare și a hotărârii CA din 04.10.2024.
3. Împuternicirea Directorului general al Societății pentru efectuarea tuturor procedurilor și formalităților legale și pentru a semna orice documente și formulare necesare, inclusiv semnarea hotărârilor AGEA necesare la Registrul Comerțului. Directorul general poate să mandateze și alte persoane pentru efectuarea înregistrărilor menționate.

Sunt îndreptățiți să participe la lucrările Adunării și sa își exercite votul doar acționarii societății înregistrați în registrul acționarilor la data de referință 22.10.2024.
Accesul acționarilor îndreptățiți să participe, la data de referință, la Adunarea generala extraordinară a acționarilor este permis prin simpla probă a identității acestora, făcută, în cazul acționarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar în cazul acționarilor persoane juridice sau acționarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. Reprezentarea acționarilor în Adunarea generala se va putea face și prin alte persoane decât acționarii, cu excepția administratorilor, pe bază de procură specială, conform art. 125 din Legea nr. 31/1990 privind societățile.

Acționarii interesați pot participa la AGEA prin utilizarea votului prin corespondență (Buletin de vot prin corespondență). Transmiterea Buletinului de vot prin corespondență se poate realiza prin semnarea acestuia cu semnătură electronica și trimiterea lui împreună cu documente care atesta calitatea de acționar (în cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pașaport, respectiv în cazul persoanelor juridice/entităților fără personalitate juridică, buletin/carte de identitate/pașaport a reprezentantului legal) prin mijloace de comunicare electronice sau prin poștă/curierat în situația în care acționarii nu dețin o semnătură electronică.

Formularele de împuterniciri și formularele de buletine de vot scrise, semnate olograf, în original, se depun sau se transmit, la sediul societății (Bacau, cod 600164, str. Pictor Aman nr. 94 C, etaj 1) în zilele lucrătoare, între orele 9-16 sau se transmit ca document electronic cu semnătură electronică extinsă, conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, prin e-mail la adresa office@casabacau.ro, până în data limită 15.11.2024 ora 12, sub sancțiunea pierderii dreptului de vot în Adunarea generală a acționarilor.

Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puțin 5% din capitalul social al Societății, își pot exercita drepturile prevăzute de prevederile art. 117 indice 1 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, numai în scris, până la data de 31.10.2024, ora 12:00, prin depunerea documentelor, în original, la sediul societății sau prin transmiterea cu semnătură electronică extinsă, prin e-mail la adresa office@casabacau.ro (conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică).
Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a AGEA și proiectele de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi, trebuie însoțite de o copie a actului de identitate valabil al Inițiatorului (în cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pașaport, respectiv în cazul persoanelor juridice/entităților fără personalitate juridică, buletin/carte de identitate/pașaport al reprezentantului legal), cât și de o justificare sau un proiect de hotărâre propus spre aprobare de AGEA.

Informații aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot obține începând cu data publicării Convocatorului în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, de la sediul societății sau pot fi solicitate în mod electronic pe email la adresa: office@casabacau.ro și la telefon 0374 956 600.

În situația neîndeplinirii condițiilor de cvorum la prima convocare, conform prevederilor legale și ale Actului constitutiv al Societății, Adunarea generală extraordinară a acționarilor CASA S.A. este convocată pentru data de 19 noiembrie 2024, ora 12, cu menținerea ordinii de zi, a locului de desfășurare și a datei de referință.

Președinte Consiliu de administrație
Șerban MARIN

Section

Anunț video

Anunț video

Secțiuni