Deșteptarea, 19 aprilie 2024
Consiliul de administrație al CASA SA (,,Societatea”), persoană juridică română, cu sediul în municipiul Bacău, strada Pictor Aman, nr. 94C, județul Bacău, înregistrată in Registrul Comerțului sub nr. J04/768/1999, CUI RO 8376788, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 31/1990 privind societățile, și ale Actului constitutiv,
CONVOACĂ
Adunarea generală extraordinara a acționarilor societății,
in data de 21.05.2024, ora 12, la sediul societatii,
cu următoarea ordine de zi
1. Alegerea secretariatului ședinței AGEA dintre acționarii societății, în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 art. 129, al. (2).
2. Aprobarea vânzării imobilelor deținute de Societate în Vaslui, strada Miron Costin nr.8, identificate cu numerele cadastrale CF 74108UAT – teren si 74108-C1; 74108-C2; 74108-C3- construcții la valoarea de 214.200 euro inclusiv TVA in cuantum de 19%, care se va achita in echivalentul in lei calculat la cursul BNR valabil in data efectuarii platilor, valoare superioară celei stabilită conform Raportului de evaluare întocmit de către expertul evaluator independent și în condițiile prezentate în materialul de fundamentare elaborat de Consiliul de administrație al Societății.
3. Aprobarea perfectării vânzării și a elementelor esențiale a contractului de vânzare ce urmează a fi încheiat de Societate cu cumpărătorul identificat.
4. Împuternicirea Directorului general pentru reprezentarea societății cu deplină putere și autoritate în legătură cu semnarea oricăror acte necesare în vederea încheierii tranzacției.
În scopul realizării prezentului mandat, Mandatarul este împuternicit să semneze în numele Societății contractul de vânzare, precum și orice alte documente conexe, anterioare sau ulterioare autentificării contractului.
In vederea executării prezentului mandat, Mandatarul va reprezenta Societatea cu puteri depline în fața oricăror persoane fizice și /sau persoane juridice sau instituții implicate, va face orice fel de cereri și declarații, va depune toate documentele solicitate pentru încheierea actelor, va negocia toate clauzele contractului de vânzare, va negocia modul de plată al prețului, va reprezenta Societatea în fața organelor competente de orice fel în vederea efectuării tuturor operațiunilor si formalităților necesare, va semna în numele Societății și pentru Societate oriunde trebuința o va cere, in limitele prezentului mandat, semnătura sa fiind pe deplin opozabilă Societății.
Semnătura Mandatarului este definitivă si obligatorie pentru Societate în legătură cu puterile acordate.
5. Mandatarea Consiliului de administrație și în mod individual a membrilor acestora pentru ducerea la îndeplinire a hotărârilor adoptate de Adunarea generala extraordinară a acționarilor.
6. Împuternicirea Directorului general al Societății, pentru efectuarea tuturor procedurilor și formalităților legale și pentru a semna orice documente necesare pentru implementarea hotărârilor Adunării generale extraordinare a acționarilor, inclusiv semnarea hotărârilor AGEA. Mandatul este acordat și pentru a semna orice acte, documente și formulare necesare la Oficiul Registrului Comerțului Bacău pentru înregistrarea Hotărârilor adoptate de către Adunarea generala extraordinară și a mențiunilor subsecvente. Directorul General poate să mandateze și alte persoane pentru efectuarea înregistrărilor anterior menționate.
Sunt îndreptățiți să participe la lucrările Adunării și să iși exercite votul doar acționarii societății înregistrați în registrul acționarilor la data de referință 06 mai 2024.
Accesul acționarilor îndreptățiți să participe, la data de referință, la Adunărea generala extraordinară a acționarilor este permis prin simpla probă a identității acestora, făcută, în cazul acționarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar în cazul acționarilor persoane juridice sau acționarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. Reprezentarea acționarilor în Adunarea generala se va putea face și prin alte persoane decât acționarii, cu excepția administratorilor, pe bază de procură specială, conform art. 125 din Legea nr. 31/1990 privind societatile.
Acționarii interesați pot participa la AGEA prin utilizarea votului prin corespondență (Buletin de vot prin corespondență). Transmiterea Buletinului de vot prin corespondență se poate realiza prin semnarea acestuia cu semnatura electronica si trimiterea lui impreuna cu documente care atesta calitatea de actionar (în cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pașaport, respectiv în cazul persoanelor juridice/entităților fără personalitate juridică, buletin/carte de identitate/pașaport a reprezentantului legal) prin mijloace de comunicare electronice sau prin poștă/curierat în situația în care acționarii nu dețin o semnătură electronică.
Formularele de împuterniciri și formularele de buletine de vot scrise, semnate olograf, în original, se depun sau se transmit, la sediul societății (Bacau, cod 600164, str. Pictor Aman nr. 94 C, etaj 1) în zilele lucrătoare, între orele 9-16 sau se transmit ca document electronic cu semnătură electronică extinsă, conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, prin e-mail la adresa office@casabacau.ro , cu 48 de ore înainte de adunarea generală, sub sancțiunea pierderii dreptului de vot în Adunarea generală a acționarilor.
Unul sau mai mulţi acţionari reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5% din capitalul social al Societății, își pot exercita drepturile prevăzute de prevederile art. 117 indice 1 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, numai în scris, până la data de 05 mai 2024, ora 17:00, prin depunerea documentelor, în original, la sediul societății sau prin transmiterea cu semnătură electronică extinsă, prin e-mail la adresa office@casabacau.ro (conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică).
Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a AGEA și proiectele de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi, trebuie însoţite de o copie a actului de identitate valabil al Inițiatorului (în cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pașaport, respectiv în cazul persoanelor juridice/entităților fără personalitate juridică, buletin/carte de identitate/pașaport al reprezentantului legal), cât și de o justificare sau un proiect de hotărâre propus spre aprobare de AGEA.
Informații aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot obține începând cu data publicării Convocatorului în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, de la sediul societății sau pot fi solicitate in mod electronic pe email la adresa: office@casabacau.ro si la telefon 0374 956 600.
În situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la prima convocare, conform prevederilor legale si ale Actului constitutiv al Societatii, Adunarea generală extraordinară a actionarilor CASA S.A. este convocata pentru data de 22 mai 2024, ora 12, cu mentinerea ordinii de zi, a locului de desfasurare si a datei de referinta.
Președinte Consiliu de administrație
Șerban MARIN